ok.. First if all, I'm very pissed rite now.. Pagi td de JPJ test.. To b short I fail both.. Naek bkt xheran sgt.. Yg skt ati mse kat jln.. 'Luckily' my supervisor was a women (d worst among all).. Blom pape dy da sound.. Aish panas tol ati.. Ak pown menjawab la (hm i thnk xptt kot).. Later, she started to find my fault.. Weyh hello!!! Tolong la memahami. Pe la mslh dy nk cr slh org. Ak xslh p slhkn.. Ble da bgg sgt cius bwat trok gle.. Argh lantak la markah tu.. Tengok2 dpt 12/20.. Huhu. Xkesah la...
Bek p cls drpd p JPJ td..hm xpsl2 de byk hw.. Xske ny~~~ Maybe I'm not well prepared coz I only spent 5 n a half hours with d car.. Spatotny, min 10 jam.. Tp,tah la.. Xp3. T nk wt xtra 10 hours... I don't care.. I don't want to fail again.. Fail once is enough for me.. If Uncle Sugu xmo bwk, xp.. I have my fwens' car n Papa's car.. Papa pown da offer ble free bwk kete 2.. Hm cius d 2nd time xmo fail lagi.. N hopefully xdpt JPJ pmpn lg..
No comments:
Post a Comment